Christoforus Vio 义良
@christo.forus

ID: 212091505

💿TOBA DREAM RISING STARS
▶THE NEXT BOY/GIRL BAND
🏆Wakil I Koko Indonesia 2016
🏆Wakil I Koko Jakarta 2016
🎓广外艺'12
@towyow.store

Christoforus Vio 义良 (@christo.forus) Medias

Christoforus Vio 义良 (@christo.forus) Instagram photo 6 days  ago

6 days ago
Ekspresi lo ketika di acara wedding trus ngeliat mantan lo ama laki barunya and u were like "ooo nyang ono olangnya" 😆

Christoforus Vio 义良 (@christo.forus) Instagram photo 2 weeks  ago

2 weeks ago
"Tebak, aku lagi sembunyiin apa dibelakang?"

Christoforus Vio 义良 (@christo.forus) Instagram photo 4 weeks  ago

4 weeks ago
Terakhir nyanyi bareng @rito_chang91 itu Juli 2013 bareng @rikisuikim & @galuhputry di Airport Guangzhou pas udah selesai sekolah dan pada mau balik ke kota masing-masing. Sekalinya ketemu kita paksain cover lagu haha makanya ini kita nyanyi sebisanya karena emang mendadak plus ini salah satu lagu Jay Chou yg susahnya mintak ampon! Semoga next time team lengkap ya bareng @rikisuikim @galuhputry dan dentingan piano dari @ozzieprasetya 😊. . . . @jaychou - Shuo Hao De Xing Fu Ne (2008) . . #jaychou #shuohaodexingfune #周杰伦 #说好的幸福呢 #carpool #caraoke #bandung #bestman #mandarinsong #taiwanpopsong #taiwansong #台湾歌曲 #流行歌曲

Christoforus Vio 义良 (@christo.forus) Instagram photo 1 month  ago

1 month ago
If you think Batik is just an outfit of Friday or an uniform, if you only wear Batik when attending wedding reception or formal event, then maybe you are either not really fashionable or lack of knowledge. Proudly present to all of you that our Batik is actually MORE THAN THAT, it is the identity of Indonesia🇮🇩, it's like the face of Indonesia and Indonesia is as beautiful as its Batik. Batik has their own meaning, various color and pattern. Batik is also an achievement of Indonesia that released by UNESCO on October 2 2009 as Masterpieces of the Oral and the Intangible Heritage of Humanity. . . . #📷courtesy of @enggarianingtyas (thanks to Enggar yang ga cuma bantuin pegang kamera,tapi juga usulin konsep) @putraputribatik #putraputribatik #putraputribatik2018 #ppbn2018 #IndonesianBatik #BatikIndonesia #UNESCO #unescoworldheritage #canonm10 #museumtextilejakarta

Christoforus Vio 义良 (@christo.forus) Instagram photo 1 month  ago

1 month ago
INDONESIA🇮🇩 An archipelagic state that has a lot of culture, race, ethnicity, language, luscious culinary , blue sea and green nature tourism. A country that has a very hospitable citizen. I'm so proud of being part of this beautiful country. Happy Independence Day 🇮🇩. I don't wish any changes for the country because Indonesia is already perfect but I wish to God a massive development for the mental of its citizen. Happy 73rd of Indonesia's Independence Day 🇮🇩🇮🇩🇮🇩 . . #harikemerdekaanIndonesiake73 #dirgahayuIndonesiake73 #IndonesiaMerdeka #Indonesia #IndependenceDayofIndonesia #17Agustus2018

Christoforus Vio 义良 (@christo.forus) Instagram photo 1 month  ago

1 month ago
Ini nih solusi perawatan terbaik buat wajah kalian. So, aku udah coba beberapa treatment dari @purelaserclinicindonesia yaitu Photo Laser, Photo Shower, Oxy Infusion dan Post Laser Treatment, hasilnya udah keliatan banget sejak treatment day 1, bekas jerawat mulai memudar, minyak berkurang dan kerasa lebih cerah aja nih 😀 so I do recommend you guys to trust @purelaserclinicindonesia ! Kalian bisa cek highlight ku untuk liat treatmentnya. . . . #perawatanlaser #purelaserclinic #lasertreatment

Christoforus Vio 义良 (@christo.forus) Instagram photo 1 month  ago

1 month ago
Never rush what God's preparing for you. Have faith that it is worth the wait!